Siste innspurt – Illustrasjon

Ja, nå har jeg stått på i hele dag, men nå begynner jeg å bli klar. Har jobbet med løven og formen på den, og mye mer. Det hjelper virkelig å skrive ut plakaten! Da får man se den på en annen måte, og man ser detaljene i full størrelse, hva som fungerer og ikke.

Jeg fant for eksempel ut at oransjefargen var for lik rødfargen på utskrift, det var for mange røde trekanter i overdelen av bildet, damen har noen distraherende trekanter i håret, og det mørke går for mye i ett, og halen ser ut som en slags dusk. Og selv om fargene på CMYK-fila ser kjedelige ut, fungerer der greit på print, så det trengte jeg ikke å bekymre meg for. :)

Fant også ut at de to skikkelsene står tydelig fram og vises bra.

(Dårlig bilde)

IMG_8479

Etter justering og forbedring (forminsket versjon. Tror ikke en fil i full størrelse hadde likt seg her på bloggen…) Og de hvite linjene forsvant på print.

Illustrasjon-Beloved-Intruder

Legg igjen en kommentar